Peleți și brichete din biomasă pentru încălzirea caselor: ce potențial există în Republica Moldova
Agenția de Mediu a lansat un nou canal de comunicare, destinat solicitanților actelor permisive
Agenția de Mediu a lansat un nou canal de comunicare în aplicația Viber, destinat solicitanților actelor permisive/avizelor eliberate de către instituție. Astfel, oamenii vor putea transmite reclamații prin intermediul numărului de Viber +373 068 681 240. Problemele sesizate (textele, apelurile, fișierele audio și video) vor fi examinate de către șefii de direcții din cadrul Agenției de Mediu.
Serviciul Viber va funcționa în paralel cu linia instituțională a Agenției de Mediu – 022 820 770. Prin intermediul liniei telefonice, cetăţenii pot solicita informații despre funcționarea instituției și procesele de muncă din cadrul acesteia. De asemenea, la aceleași numere de telefon pot fi recepționate informații despre fapte de corupție, pasibile de răspundere disciplinară, comise de către angajații Agenției de Mediu.
Apelurile pot fi efectuate de luni până vineri, în intervalul orelor 07.30 – 16.00, cu pauză de masă de la 12.00 până la 12.30.